Heippavaan!

Tulin pistämään pientä raporttia eilisestä.

Eilen siis saatiin tapetoitua olkkarin tapettiseinä (noin 10 metriä leveä), tosin minä vain vähän auttelin leikkaamisissa ja liisteröinneissä, mutta maalasin olohuoneen maalattavat seinät, paitsi yhden, joka maalataan viimiseksi, kun akvaario siirretään edestä. Niin, ja keittiön seinän maalasin myös :)

Tänään sitten käydään mun huoneen kimppuun. Tapettia vaan. ja ihanaa tapettia onkin!

Muutama iso juliste ja seinälippu pitää ottaa vielä alas, sekä siirrellä huonekaluja. Perttu, pikkuveljeni lisko, pitänee varmaan siirtää pois huoneesta siksi aikaa. Mulla on vain silleen hankala noi huonekalut, kun mulla perjaatteessa on vaan kaksi seinää. Kolmannella seinällä on iso ikkuna, ja neljännellä kaapit. Toisaalta mun huone on kyl vissiin kaikista isoin näistä makkareista :D

mutta juu. eikai tässä muutaku aamupalalle ja remonttivehkeet niskaan :)

 

ps. mainittakoon vielä se, että meijän seinäremonttiporukkaan kuuluu minä, äitin ja tätini. Eli naisvoimin mennään ;) Isäpuoli on sitten lasten kanssa pois jaloista ja hän sitte laittaa lattiat( laminaatit olkkariin,eteiseen ja takkahuoneeseen, muovimatto keittiöön ja sitten talvella-keväällä laminaatit makuuhuoneisiinkin :) )